czwartek, 14 listopada 2013

Historie fantastycznych postaci.


Na lekcji języka polskiego prezentowaliśmy nasze stroje (fantastycznych postaci).Zadawaliśmy pytania, jak zarówno na nie odpowiadaliśmy. Ja zadałam pytanie DRACULORZE .To pytanie brzmiało: Co jest największą wadą postaci? Ona odpowiedziała mi, że nie lubi krwi, a jest wampirem.
Najbardziej podobało mi się również przebranie Draculory, ponieważ bardzo się do niej upodobniła.
Przygotowania do prezentacji mojej postaci przebiegały w następujący sposób:
a.) przymierzyłam parę ciekawych strojów pasujących do "zmory"
b.) pomalowałam usta i oczy na czarno

Prezentowałam tę postać, ponieważ wiedziałam, że będzie oryginalna i nikt nie będzie miał takiego samego przebrania. Do wymyślenia takiego stroju zainspirowały mnie czarne pazury i straszna peruka.



TO TYLE!  

4 komentarze:

  1. W Twojej pracy: uzasadnienie wyboru Draculaury jest zbyt ogólne, tekst powitalny i opis lekcji są trochę za krótkie. Błędy: "jak zarówno" - powinno być "jak również"; "a.)" - powinno być "a." lub "a)".
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Olka, Maćka i Natalii. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny tekst :). Gdzie kupiłaś te czarne włosy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd zaczerpnęłaś pomysł na strój "zmory" ?

    OdpowiedzUsuń